Upozornenie: Váš operačný systém nemusí byť správne detegovaný. Je dôležité, aby ste ručne vybrali svoj operačný systém zhora, aby ste sa uistili, že si prezeráte kompatibilný obsah.
Chráňte svoj produkt Epson aj po uplynutí štandardnej záručnej doby pomocou Epson CoverPlus. Pre viac informácií o možnostiach predĺženej záruky kliknite na tlačidlo „Zobraziť možnosti rozšírenej záruky“.
Teraz nám môžete posielať správy podpory pomocou aplikácie WhatsApp. Naskenujte QR kód na svojom mobilnom zariadení alebo kliknite na tlačidlo Chat on WhatsApp a začnite.
Naša online virtuálna asistentka EVA je navrhnutá tak, aby vám pomáhala riešiť bežné problémy s vaším produktom Epson. Keď kontaktujete podporu spoločnosti Epson, EVA vás vyzve, aby ste poskytli relevantné informácie, a prevedie vás celým procesom.
Kliknutím na tlačidlo Začať teraz alebo na ikonu chatovacej bubliny v pravom dolnom rohu tejto stránky získate prístup k našej virtuálnej asistentke, ktorá vám pomôže s vašou otázkou alebo vám ponúkne alternatívne spôsoby, ako nás kontaktovať.
Zavolajte nám
Zavolajte nám a poraďte sa s jedným z našich špecialistov +421 232786682 Upozorňujeme, že táto služba je k dispozícii od pondelka do piatku od 9:00 do 18:00 h. Cez sviatky je linka mimo prevádzku.
Aby sme vám mohli ponúknuť technickú podporu pre váš produkt, musíte na začiatku hovoru poskytnúť nášmu tímu technickej podpory sériové číslo produktu. Vďaka tomu vám budeme môcť poskytnúť podporu rýchlo a efektívne.
E-mailová podpora spoločnosti Epson
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Upozorňujeme, že nemôžeme odosielať do P. O. Box-u