Epson Print Admin

Bezpečné prostredie v kombinácii s ľahko použiteľným administratívnym rozhraním na zvýšenie produktivity, environmentálnych cieľov a efektívnosti.

EPSON PRINT ADMIN

Kontrola, zabezpečenie a efektivita

Epson Print Admin je serverové riešenie, ktoré vytvára bezpečné tlačové, skenovacie a kopírovacie prostredie prostredníctvom overenia používateľov cez čítačky kariet, prihlasovanie/heslá a PIN kódy. Ponúka aj ďalšie funkcie, ako sú „naskenovať a odoslať mne“, upozornenia na vzdelávanie používateľov a zdokonalené nástroje pre správu. Tieto funkcie prispievajú k zvyšovaniu produktivity a efektivity a pomáhajú plniť ciele v oblasti ochrany životného prostredia.

Pokročilé funkcie pracovného postupu umožňujú správcom jednoducho vytvárať profily skenovania so záznamom, spracovaním a doručením dokumentov do preddefinovaných cieľových umiestnení vrátane služieb cloudového úložiska. Automatické snímanie umožňuje tvorbu prehľadávateľných PDF súborov a PDF/A v 29 jazykoch, oddeľovanie úloh pomocou čiarových kódov, pomenovávanie priečinkov a dokumentov pomocou zónového OCR (optické rozpoznávanie textu), čiarových kódov, preskočenie prázdnych strán a oveľa viac.

Výhody používania Epson Print Admin

  • Zvýšte produktivitu

    Ušetrite čas individuálnym prispôsobením používateľských rozhraní profilom zamestnancov. Funkcia naskenovania dokumentu a jeho odoslania používateľovi umožňuje odoslať naskenované dokumenty overeným používateľom stlačením jediného tlačidla. Uložením skenov do vopred definovaných priečinkov je možné vyhnúť sa ich nesprávnemu zaradeniu. Súčasne sa zvyšuje používateľské pohodlie.

  • Bezpečné používanie zariadenia

    Overovanie používateľov v riešení EPA chráni pred neoprávneným prístupom. Výsledkom je bezpečná tlač, skenovanie a kopírovanie.

  • Spravujte jednoducho

    Riešenie EPA ponúka pokročilé funkcie tlače, kopírovania a skenovania z jediného webového rozhrania. Rozhranie je ľahko prístupné, jednoducho sa používa a pomáha rýchlo optimalizovať všetky vaše zariadenia.

  • Integrujte s ľahkosťou

    EPA môžete bezproblémovo integrovať do svojej IT infraštruktúry s lokálnou databázou používateľov alebo adresárovými službami, ako sú napríklad Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory, Google Secure LDAP.

  • Znížte množstvo odpadu

    S riešením EPA sa dokumenty vytlačia až vtedy, keď používateľ uvoľní úlohu na kompatibilnom zariadení. Eliminuje sa tým riziko zabudnutia súkromných informácií v tlačiarni. Súčasne sa znižuje plytvanie papierom, zdrojmi a časom spôsobené nevyzdvihnutými dokumentmi.

  • Vzdelávajte zamestnancov

    Nastavte oznámenia, ktorá vám pomôžu vzdelávať zamestnancov, aby tlačili zodpovedne. Obmedzíte tak zbytočnú plnofarebnú tlač už v okamihu vytvorenia tlačovej úlohy.

  • Kontrola a sledovanie nákladov

    S pravidlami pre úspory nákladov vstavanými v riešení EPA máte všetko pod kontrolou. Získajte prístup k prehľadom z akéhokoľvek webového prehliadača alebo naplánujte automatické vytváranie prehľadov a ich zasielanie e-mailom na vašu adresu. Použite pripravený prehľad ponúkaný riešením EPA alebo vytvorte prehľady zo svojich vlastných údajov. Ak ste náročnejší, využite výhody pokročilých funkcií, ako je nastavenie kvót a použitie kreditných a fakturačných kódov.

  • Bezproblémové snímanie dokumentov do cloudových služieb

    Skenujte dokumenty priamo do služieb OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams a Disk Google.

  • Tlač bez ovládača z cloudových služieb

    Získajte prístup k vašim dokumentom v službách SharePoint Online, OneDrive for Business a Microsoft Teams priamo z panela vášho multifunkčného zariadenia a vytlačte ich.

Ako získať funkciu Epson Print Admin

Ak sa chcete dozvedieť viac, obráťte sa na svojho miestneho predajcu alebo nás kontaktujte.

Ušetrite náklady a znížte vplyv na životné prostredie

Eliminujte hromady papiera ležiaceho okolo tlačiarní vďaka jednoduchému výberu dokumentov, ktoré je potrebné vytlačiť – dokumenty sprevádzajú používateľov cestou do tlačiarne, čím odstraňujú najbežnejšiu príčinu tlačového odpadu a zvyšujú bezpečnosť dokumentov. Každé pravidlo môže aktivovať odoslanie oznámenia vlastníkovi tlačovej úlohy – toto oznámenie je jednoduchý spôsob, ako vzdelávať používateľov o zodpovednom správaní, napríklad pri farebnej tlači veľkých dokumentov. Organizácie môžu sledovať a priraďovať náklady na tlač, skenovanie a kopírovanie podľa rozpočtového strediska alebo podľa klienta – EPA sleduje a vykazuje fakturačné služby zadané do multifunkčného zariadenia na zjednodušenie účtovníctva a sledovania. Správcovia môžu nastaviť fakturačné kódy, ktoré organizáciám umožňujú spravovať a sledovať náklady podľa používateľov, oddelení, projektov a nákladových centier.

Riešenia pre firmy

Spoločnosť Epson ponúka celý rad pokročilých riešení na tlač a skenovanie navrhnutých tak, aby spoločnostiam pomohli jednoducho spravovať inštaláciu, konfiguráciu a prevádzku tlačového prostredia. Vďaka pracovným postupom, bezpečnosti, správe flotily tlačiarní, vzdialeným službám a integrácii do riešení tretích strán vám balík riešení Epson vyhovie po každej stránke.

Modely zariadení kompatibilné s riešením Epson Print Admin

Špecifikácie a systémové požiadavky

Server

Operačné systémyMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro / Enterprise / Education)1
Windows 11 (Pro / Enterprise / Education)1
Virtuálne prostredieHyper-V Ver.2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere Ver.4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Odporúčané databázyMicrosoft SQL Server 2017 Express s inštalátorom EPA x64
Kompatibilita s databázamiMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Požiadavky na serverCPU: 2 GHz (x64) alebo rýchlejší, dvojjadrový alebo viac/s pokročilým pracovným postupom EPA: 2 GHz (x64) alebo rýchlejší, štvorjadrový alebo viac.
Pamäť RAM: 2 GB (odporúča sa 4 GB alebo viac)/s pokročilým pracovným postupom EPA: RAM 4 GB (odporúčanie 8 GB alebo viac)
Minimálny voľný priestor na pevnom disku: 50 GB alebo viac
Ovládač a klientsky notifikátorMicrosoft Windows Server 2008 SP2 alebo novší (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 alebo novší (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 7 SP1 alebo novší (Professional / Enterprise)
Windows 8.1 / 10 / 11 (Professional / Enterprise / Education)
Mac OS X 10.8.5 alebo novší
Chrome OS 110 alebo novší2
Software.Net Framework 4.6.2 alebo novší

Príručka správcu

Podporované jazyky webového systémuangličtina, francúzština, taliančina, nemčina, španielčina, portugalčina, holandčina, ruština, ukrajinčina, čeština, poľština, maďarčina, dánčina, fínčina, gréčtina, nórčina, rumunčina, slovenčina, švédčina, turečtina, japončina, tradičná čínština, jednoduchá čínština, kórejčina
Správa používateľovLokálna databáza, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Podpora importu/exportu používateľských údajov cez CSVÁno
Podpora Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Synchronizácia služieb adresáraÁno, Používatelia a skupiny
Zásady používania hesielÁno (len pre miestnych používateľov)
Uzamknutie účtuÁno

Server SMTP

AutentifikáciaŽiadna autentifikácia, Overenie SMTP (CRAM-MD5, PLAIN, overenie prihlasovania), POP pred SMTP, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
ŠifrovanieŽiadne šifrovanie, StartTLS, SMTP cez TLS

Webový server

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Údržba

SystémProtokol správcu, Systémový protokol, Zálohovanie systému, Protokol ladenia

Funkcie

Hlavné funkcieKontrola nákladov, Zabezpečenie, Tlač na požiadanie, Zvýšenie produktivity s prispôsobeným používateľským rozhraním a funkciami, Skenovanie do cloudových služieb, Pravidlá a zásady, Vykazovanie
Spôsob overovaniaIdentifikačná karta, Prihlásenie/heslo, Kód PIN
Samoregistrácia identifikačného preukazu používateľomÁno
Priama tlačÁno
Zabezpečená tlač na požiadanieÁno
Automatické uvoľnenie pracovnej pozície pri prihláseníÁno
Nastaviteľné automatické odstránenie nezverejnených úlohOd 1 hodiny do 720 hodín
Zapnutie/vypnutie funkcií pre jednotlivých používateľov a skupinuÁno
Podpora prispôsobených funkciíÁno
Prispôsobiteľný dizajn panela zariadeniaÁno
Funkcie používateľského webového rozhraniaInformácie o používateľovi, Zoznam čakajúcich úloh, História, Stiahnutie ovládača/klienta

Pravidlá a zásady

Použiteľné režimyKonverzia sily, Vzdelávať používateľov
Podľa typu pracovnej úlohyÁno
Podľa používateľa/skupinyÁno
Podpora kvótÁno
Zoznam nastavení nákladov na zariadenieJednoduché, Štandardné, Pokročilé
Náklady na zariadenie/skupinu používateľovÁno
Prispôsobenie upozornenia používateľa na vopred definovanú prahovú hodnotu kvótÁno

Štandardné funkcie skenovania do

Funkcie priameho skenovaniaSkenovanie a odosielanie,Skenovanie do FTP, Skenovanie do sieťového priečinka
Podporovaný formát súborov skenovaniaPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, Multi-TIFF, Heslom chránené PDF
Cieľ skenovaniaSieťový priečinok (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), E-mail

Voliteľné pokročilé pracovné postupy

Skenovanie do cloudových služiebSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams a Disk Google
Tlač z cloudových služiebSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams3
Podporované jazyky prehľadávateľného PDFangličtina, francúzština, taliančina, nemčina, španielčina, portugalčina, holandčina, čeština, poľština, maďarčina, dánčina, fínčina, gréčtina, nórčina, rumunčina, slovenčina, švédčina, turečtina, arabčina, hebrejčina, japončina, tradičná čínština, jednoduchá čínština, kórejčina, ruština, ukrajinčina, vietnamčina, thajčina, malajčina
Formát súborov skenovaniaPDF, PDF/A, Prehľadávateľné PDF, Prehľadávateľné PDF/A, Compact PDF, Compact PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, Multi-TIFF, PDF chránené heslom
Podpora preskočenia prázdnej stránkyÁno
Automatické oddelenie úloh podľaPevný počet strán, Veľkosť súboru, Prázdna stránka, Patch kód, Čiarový kód, OCR
Nastavenia automatického názvu súboruID používateľa, Používateľské meno, Skupina, Názov zariadenia, Čiarový kód, OCR, Dátum/čas, Počítadlo strán, Voľný text
Nastavenia automatického vytvárania priečinkov a pomenúvaniaPredvolený názov naskenovaného súboru, ID používateľa, Používateľské meno, Skupina, Názov zariadenia, Čiarový kód, OCR, Dátum/čas, Počítadlo strán, Voľný text
Cieľ skenovaniaSieťový priečinok (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), E-mail, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams a Disk Google
Podpora čiarových kódovUPC_EAN_JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, QR, PDF417, DataMatrix
Formát indexovaného súboruCSV, XML, TXT
Názov indexovaného súboruPredvolený názov naskenovaného súboru, Názov skenovaného obrazového súboru, ID používateľa, Používateľské meno, Názov skupiny, Názov zariadenia, Názov servera, Dátum/čas, Počítadlo strán, Voľný text
Obsah indexovaného súboruID používateľa, Používateľské meno, Názov skupiny, Názov zariadenia, Názov predvoľby skenovania, Čas začiatku/konca skenovania, Informácie o obrázku (šírka, výška, rozlíšenie, počet bitov obrazu), Číslo strany, Celkový počet strán pri skenovaní, Číslo strany/celkový počet strán v dokumente), Čiarový kód, Typ čiarového kódu, OCR, Informácie o ukončení pracovnej úlohy, Typ miesta určenia

Správy

Používatelia/skupinyNáklady, Počet strán, Počet strán podľa veľkosti papiera, Tlač na základe pravidla
ZariadeniaPočet strán, Počet strán podľa veľkosti papiera
FakturáciaNáklady, Náklady podľa skupiny
SystémSpráva o hodnotení nákladov, Správa o životnom prostredí, Správa o histórii
Vytvoriť prispôsobiteľnú správuÁno
Naplánovaná správa na e-mailÁno
Naplánovaná správa do priečinka (SMB)Áno
Formát súboru správyHMTL, CSV
Nastavenie ochrany používateľaSkryť názov súboru


1 Nie je kompatibilné s voliteľnými pokročilými pracovnými postupmi
2 Len ovládač
3 Podporované formáty súborov: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Shaping the future of printing with Heat-Free Technology

Switching from laser to Heat-Free printers helps you to use less energy and reduce the environmental impact of printing.

FAQs

Čo je Epson Print Admin?

Epson Print Admin je serverové softvérové riešenie, ktoré poskytuje firmám centralizovanú kontrolu a zabezpečenie tlače, skenovania a kopírovania.

Aké sú výhody používania Epson Print Admin?

Používanie funkcie Epson Print Admin pre vaše zariadenia prináša niekoľko výhod. Medzi tieto výhody patria:

• Zvýšená produktivita vďaka úspore času prostredníctvom prispôsobenia používateľských rozhraní profilom zamestnancov, pričom používatelia majú prístup jediným stlačením tlačidla.
• Bezpečné používanie zariadenia, pretože overovanie chráni používateľov pred neoprávneným prístupom.
• Jednoduchá správa funkcií tlače, kopírovania a skenovania prostredníctvom jedného webového rozhrania.
• Jednoduchá integrácia s IT infraštruktúrou a oveľa viac.
• Zníženie odpadu, pretože dokumenty sa vytlačia až vtedy, keď používateľ spustí tlač úlohy pomocou kompatibilného zariadenia.
• Možnosť vzdelávania zamestnancov o zodpovednej tlači s cieľom vyhnúť sa nepotrebnej farebnej tlači v mieste tlače.
• Kontrola a monitorovanie nákladov spojených so správou tlače

Prečítajte si viac o výhodách EPA

Aký druh sledovania a vykazovania ponúka funkcia Epson Print Admin?

Epson Print Admin ponúka komplexný súbor funkcií sledovania a podávania správ, ktoré umožňujú firmám jasne porozumieť ich návykom pri tlači, skenovaní a kopírovaní. Nižšie je len niekoľko z nich:

• Sledovanie a prideľovanie nákladov: Používatelia si môžu prezerať podrobné štatistiky nákladov na skenovanie, tlač a kopírovanie. To umožňuje organizáciám presne kontrolovať svoje výdavky na tlač.
• Monitorovanie používania: Používatelia môžu monitorovať svoje objemy tlače a prezerať si prehľady o aktivite používateľov a používaní zariadenia. To pomáha zistiť, kde možno dosiahnuť zlepšenie efektívnosti.
• Správy: Generovanie podrobných správ o skenovaní tlače a kopírovaní. Na analýzu konkrétnych údajov je možné vygenerovať aj vlastné správy.
• Monitorovanie z hľadiska životného prostredia: Sledovaním objemov tlače pomáha systém organizáciám monitorovať a znižovať množstvo papierového odpadu.
• Fakturačné kódy: Používatelia môžu priradiť svoje tlačové úlohy konkrétnemu kódu. Na základe toho môžete vygenerovať správy a získať informácie o tom, koľko sa fakturovalo za každý kód, alebo môžete vytvoriť plánované úlohy na automatické generovanie týchto správ na analýzu.

Ako rieši Epson Print Admin overovanie používateľov?

Epson Print Admin podporuje niekoľko rôznych metód overovania, čo umožňuje správcom vybrať najvhodnejší spôsob pre dané prostredie.

Niektoré z týchto metód zahŕňajú:
• Používateľské ID a heslá: Používatelia sa môžu prihlásiť zadaním svojich údajov pomocou ovládacieho panela tlačiarne.
• Identifikačné číslo: Používatelia sa môžu overovať pomocou jedinečného identifikačného čísla
• Overovacia karta: používatelia môžu jednoducho potiahnuť alebo priložiť svoju prístupovú kartu.

Je Epson Print Admin dostupný v iných jazykoch?

Áno. Podporovaných je 24 jazykov.

Je Epson Print Admin vhodný pre moju spoločnosť z hľadiska veľkosti?

Epson Print Admin je navrhnutý špeciálne pre malé a stredné podniky. Ponúka tiež flexibilitu a škálovateľnosť, aby splnil jedinečné potreby rôznych odvetví vrátane vzdelávania, zdravotnej starostlivosti, výroby a logistiky, finančných služieb, vlády, práva a účtovníctva. Funkcia Epson Print Admin môže byť prispôsobená rôznym skupinám vo vašej organizácii alebo dokonca jednotlivým používateľom, vďaka čomu je všestranným riešením pre širokú škálu firemných prostredí.

Ready to know more?

Talk to one of our team to discover how you can cut costs and work more efficiently

1 Determined in accordance with ISO/IEC 17629 showing the average of FPOT(sec) from the Office Category Test for default A4 simplex and duplex. For more information, please visit www.epson.eu/testing.