Epson predstavil svoju novú dlhodobú stratégiu „Engineered for business“ a produkty pre nadchádzajúce obdobie.

Epson predstavil svoju novú dlhodobú stratégiu „Engineered for business“ a produkty pre nadchádzajúce obdobie.

Za účasti najvyšších predstaviteľov spoločnosti Epson Europe pána Hiromiho Tabu, President & COO, pána Tonyho Petforda, Vice President of Sales, a ďalších, bola médiám a obchodným partnerom z celej Európy a regiónu EMEA predstavená nová obchodná stratégia „Engineered for business“ pre nadchádzajúce obdobie.

Stratégia Engineered for business stavia na štyroch pilieroch: hospodárnosti prevádzky, výkone, ekológii a možnosti voľby so zameraním na firemnú sféru a verejné organizácie.

V súvislosti s novou stratégiou uvedie spoločnosť Epson na trh viac ako 100 nových produktov v priebehu tohto roka. Všetky nové produkty sú navrhnuté a vyrábané s dôrazom na minimalizáciu spotreby elektrickej energie a prevádzkových nákladov (hospodárnosť prevádzky), maximalizáciu rýchlosti tlačového / skenovaného výstupu či svietivosti v prípade projektorov (výkon) a v neposlednom rade s ohľadom na minimalizáciu dopadov na životné prostredie (ekológia). Široká paleta viac ako 100 výrobkov (možnosť voľby) reflektujúcich neustále sa zvyšujúce požiadavky zákazníkov potom zaručuje tú správnu voľbu.  

Premiéra sa odohrala na štadióne Manchester United, ktorého je Epson oficiálnym partnerom. Viac informácií o novej stratégii Engineered for business sa tiež dozviete na stránkach www.epson.cz/business